بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پژمان نوری توانایی بازی در دفاع چپ را ندارد!

http://esesclub.com/public/album_photo/90/dd/08/8ccbb_96d4.jpg?c=b705

اگر خوب به دو گل آخری که استقلال از صبا باتری و ذوب آهن دریافت کرده بیشتر دقت کنیم،رد پای نوری در آن بسیار مشاهده میشود.در بازی صبا که دچار یک اشتباه وحشتناک شد و در این دیدار نیز با لو دادن توپ در حالی که تیم به حالت ضد حمله درآمده زمینه ساز تنها گل ذوب آهنی ها در این دیدار شده بود.
در خصوص آندو تیموریان هم بحث و تحلیل زیادی داریم که بماند برای پستهای دیگر.منتهی فقط ذکر این نکته لازم به نظر میرسد که؛آندو در این دیدار حتی یک سوم نمایشی که در دیدارهای قبلی استقلال به اجرا میگذاشت را از خود بروز نداد.
خلاصه اینکه امیر قلعه نویی با توجه به جابه جای مجددا مهرهایش در نیمه دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند.
درواقع  تغییراتی که در نیمه دوم در ترکیب تیم بوجود آمد،اگر در لحظه تعویض خسرو صورت میگرفت،امکان اینکه استقلال بازی را به سود خود تمام کند بسیار بود.
بردن ساموئل به دفاع راست،جایگزینی نیکبخت با هافبک تازه برزیلی وبازگشت نوری به جای همیشگی ومناسب خود باعث شده بود که چرخ  استقلالیها کمی روغن کاری شده و نرم تر کار کند و در نهایت با توجه به گرفتن جریان بازی توسط هافبکهای تیم شاگردان قلعه نویی توانستند از یک شکست بدموقع رهایی پیدا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,لیگ سیزدهم,هفته بیست چهارم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com